Η διαχείριση υπηρεσιών για τις τεχνολογίες πληροφορικής (ITSM) έχει γίνει όλο και πιο σημαντική μετά την πανδημία. Ειδικότερα, οι οργανισμοί πληροφορικής αναμένονται να προσφέρουν εξειδικευμένες οργανωτικές δεξιότητες στο υψηλότερο επίπεδο, σύμφωνα με τις πολιτικές συνέχειας και ανάπτυξης των επιχειρήσεων.
Εάν δεχτούμε ότι ο κύριος σκοπός της διαχείρισης υπηρεσιών πληροφορικής είναι να διαχειρίζεται τους οργανισμούς πληροφορικής σύμφωνα με τα καλύτερα πρότυπα χρησιμοποιώντας διαφορετικά στυλ διαχείρισης και εφαρμόζοντας προγράμματα ανάπτυξης μελλοντικής σκέψης, τότε η αξιοπιστία των οργανισμών πληροφορικής που παρέχουν υπηρεσίες καθίσταται απαραίτητη σε αυτό το σημείο. Σε αυτό το σημείο, οι πρακτικές ITSM ρίχνουν φως στους οργανισμούς πληροφορικής στο δρόμο για να ανταποκριθούν στις νέες απαιτήσεις που δημιουργούνται από την επιχειρηματική μας εποχή και να γίνουν πραγματικοί οργανισμοί προσανατολισμένοι στην παροχή υπηρεσιών με τεχνικούς με ειδίκευση στο αντικείμενο.
Επιπλέον, οι οργανισμοί πληροφορικής που έχουν υιοθετήσει ανεπαρκείς προσεγγίσεις για τη διαμόρφωση και την επίλυση προβλημάτων από το παρελθόν έως το παρόν δεν μπορούν να εμπιστευθούν την αποτελεσματική διαχείριση της διαδικασίας. Ωστόσο, η διασφάλιση της ποιότητας επιτυγχάνεται με την διαχείριση των διαδικασιών σύμφωνα με προκαθορισμένα κριτήρια και ακολουθώντας κανόνες.
Ενώ στο παρελθόν ήταν αρκετό για έναν διακομιστή και το λογισμικό σε αυτό να λειτουργεί σωστά, σήμερα, η σύνδεση στο Διαδίκτυο, τα συστήματα ασφαλείας, τα συστήματα βάσεων δεδομένων, οι διακομιστές εφαρμογών, το λογισμικό τηλεφώνου, ιστότοποι και πολλά άλλα στοιχεία πρέπει να λειτουργούν σωστά αδιάλειπτα ταυτόχρονα. Αυτό απαιτεί διαφορετικούς τομείς εξειδίκευσης για να συνεργαστούν μεταξύ τους.
Το σημείο που πρέπει να επισημανθεί είναι η υπηρεσία που θα ξεκινήσει μετά την πώληση, για την παραγωγή γρήγορων και αξιόπιστων λύσεων, την αντιμετώπιση προβλημάτων και τη διασφάλιση της ικανοποίησης των πελατών με τον ελάχιστο κίνδυνο και κόστος. Αυτά είναι από τα πιο βασικά χαρακτηριστικά που θα αναζητήσουμε στον οργανισμό πληροφορικής που θα παρέχει την υπηρεσία.
Πώς το πράττουμε;
Στην iBS, προσπαθούμε να οικοδομήσουμε σχέσεις εμπιστοσύνης με όλους τους συνεργάτες μας. Για εμάς, η “εξυπηρέτηση πελατών” ξεκινά ουσιαστικά αμέσως μετά την πώληση. Γι ‘ αυτό φροντίζουμε να είμαστε πάντα δίπλα σας με κάθε τρόπο, και να είμαστε η ισχυρότερη ομάδα πιστοποιημένων μηχανικών πληροφορικής.
Οι εξειδικευμένοι τεχνικοί μας απέχουν μόνο ένα κλικ από εσάς, είναι σε θέση να παρέχουν τη σωστή υπηρεσία την κατάλληλη στιγμή με ελάχιστο κίνδυνο σύμφωνα με τις απαιτήσεις των πελατών.