Αγαπητοί Συνεργάτες,
Με αίσθηση της ευθύνης των τεχνικών υπηρεσιών & των προϊόντων πληροφορικής που τα τελευταία δέκα (10) χρόνια προσφέρουμε με επιτυχία στην Ελληνική αγορά, σας ζητάμε συγνώμη για την εμφάνιση μέρους των παραληπτών που προκλήθηκε στην πρόσφατη αποστολή του Newsletter της εταιρίας μας.
Η αιτία εμφάνισης τους, ήταν συνέπεια αστοχίας λογισμικού και αποτελεί μεμονωμένο περιστατικό αφού ουδέποτε στο παρελθόν έχει παρατηρηθεί αυτό το φαινόμενο.
Επίσης σας ζητάμε συγνώμη γιατί γίναμε άθελα μας η αφορμή για να σας ενοχλήσει ανταγωνίστρια εταιρία που μόνο με τέτοιες μεθόδους μπορεί να προσεγγίσει νέο πελατολόγιο. Ιδιαίτερα όταν η εν λόγω εταιρία που εμφανίζεται ως αρμόδια προστασίας και απονομής δικαίου στο διαδίκτυο, παρέχει τις ίδιες υπηρεσίες με την εταιρία μας, λειτουργεί αμιγώς ανταγωνιστικά και χρησιμοποίησε θελημένα την μαζική αποστολή email για να κοινοποιήσει την δήθεν διαμαρτυρία της.
Για το θέμα δε της δυσφήμησης που σκόπιμα διέπραξε αυτή η εταιρία εις βάρος μας, επιφυλασσόμαστε παντός δικαιώματος μας και σκοπεύουμε να προβούμε εις βάρος της χρησιμοποιώντας κάθε νόμιμο μέσο.
Εν τέλη θέλουμε να σας ενημερώσουμε ότι η iBS LTD είναι επίσης εταιρία Πληροφορικής και Επίσημος Καταχωρητής ονομάτων internet με ʼδεια της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων και προσφέρει πακέτα φιλοξενίας ιστοσελίδων (Ηosting Provider), όπως δηλώνει και η ανωτέρω.
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στον δικτυακό τόπο της εταιρίας μας www.ibs.gr. Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση αλλά και για την υποστήριξη σας, που ακόμη και σε αυτές τις περιπτώσεις μας δείξατε ότι οι σχέσεις ειλικρίνειας και εμπιστοσύνης που έχουμε μπορούν να αποκρούσουν τέτοιες κακόβουλες προσπάθειες ανάπτυξης πελατολογίου.
Με εκτίμηση,
Η διοίκηση της iBS LTD.